Comença el cicle "Sants, escenari literari" amb una taula rodona a la Biblioteca del Vapor Vell
El debat ha comptat amb les autores del barri Anna Antoñico, Gemma Masip, Rafel Cases i Sergi Caparrós, amb l'historiador santsenc Agus Giralt, i ha estat moderat pel periodista Eduard Reboll.
Arrenca el "Sants, escenari literari", un cicle de passejades literàries amb Sants com a protagonista
Del 28 de febrer al 29 de març el veïnat podrà gaudir d'aquest conjunt de passejades literàries i presentacions de llibres que giren al voltant del barri de Sants.
Daniel Sirera: "Jo faré el que sigui perquè Ada Colau no sigui la propera alcaldessa de Barcelona"
Entrevistem a Daniel Sirera, alcaldable del Partit Popular a l'Ajuntament de Barcelona en les properes eleccions municipals del 28 de maig, que ha visitat el barri de Sants.
Entrevistem a Xavier Trias, alcaldable de Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Barcelona
Trias ha criticat durament la gestió municipal del govern de Colau i ha explicat algunes de les seves propostes pel Districte de Sants-Montjuïc.
Els barris de Sants, Hostafrancs i la Bordeta recullen més de 15.000 joguines destinades a 8.154 infants de la ciutat
Un any més, la recollida de joguines ha estat tot un èxit perquè la nit de reis, a través de 65 entitats, pogués ser especial també per a les famílies amb menys recursos.
Sants Montjuïc dona la benvinguda a l'any 2023 amb les Campanades de Sant Medir i les Precampanades de la Marina
El districte també ha comptat amb les campanades de ciutat a l'Avinguda Maria Cristina per completar els diferents escenaris en què s'ha pogut menjar el raïm a Sants Montjuïc.
Les precampanades de la Marina, les campanades del barri a Sant Medir o l'espectacle de Maria Cristina: Viu la nit de Cap d'Any a Sants Montjuïc!
Un any més els nostres barris tornaran a celebrar l'entrada d'any amb tres escenaris diferents per gaudir de la festa i donar la benvinguda al 2023.
Torna a Sants Montjuïc La Postal Amiga per fer arribar postals nadalenques personalitzades a la gent gran dels nostres barris
Les federacions d’entitats d’Hostafrancs i la Bordeta, la Marina Viva i Sants 3 Ràdio impulsen de nou aquesta iniciativa en col·laboració amb el programa Radars.
El Festival Solidari de Hip Hop dona el tret de sortida a la Recollida de Joguines de Sants Montjuïc amb 2.760 € recaptats
Fins al 5 de gener hi haurà una vintena de punts de recollida repartits pels nostres barris en una campanya organitzada per La Nau, la Federació d'Hostafrancs, Sants 3 Ràdio i EL3.CAT.
Sants 3 Ràdio celebra 25 anys amb un sopar ple de sorpreses a les Cotxeres amb tota la gent que fa possible l'emissora
A l'acte, on hi han assistit els tres últims regidors del Districte i representants de tots els grups municipals, ha comptat amb la felicitació d'Ada Colau, Ernest Maragall, Xavier Trias i les entitats dels nostres barris.
L'alumnat de l'Escola Cal Maiol del barri de Sants visita els estudis i la redacció de Sants 3 Ràdio
Els nens i nenes de tercer de primària del centre educatiu santsenc estan treballant aquest trimestre a classe "El Periodisme" i van participar d'un programa en directe.
La Plaça de la Farga amb 596 vots guanya la Votació Popular de carrers de la Festa Major de Sants 2022
El carrer Valladolid ha acollit aquest migdia l'acte de lliurament dels premis populars que organitzen Sants 3 Ràdio i EL3.CAT, i on s'ha fet un emotiu homenatge a la Núria Feliu davant d'unes tres-centes santsenques i santsencs.
Una taula rodona sobre feminisme i visibilització tanca la temporada del Com Elles a les Cotxeres de Sants
Han intervingut Sònia Alonso, Anna Bonet, Carol Costa, Carla Conejo, Carme Diaby i Laia Pallejà. L'acte també va comptar amb l'actuació musical de la cantautora Ariae i una exposició de dones referents.
Les Cotxeres s'omplen d'esportistes i clubs de tots els barris del districte per celebrar la 19a Festa de l’Esport de Sants Montjuïc
La festa posa punt final a la temporada dels clubs del districte, i reconeix els mèrits col·lectius i individuals que han assolit els prop de seixanta premiats.
Torna la Postal Amiga a la Marina, Sants, Hostafrancs i la Bordeta
La iniciativa es tracta de crear una xarxa de felicitacions entre els diferents barris del districte perquè arribin les postals a totes aquelles persones que viuran el Nadal en soledat